Stworzyliśmy system, który poprzez przekazanie części procesu samemu poszkodowanemu upraszcza i znacząco przyspiesza obsługę szkód zarówno majątkowych jak i komunikacyjnych. Z wykorzystaniem systemów eksperckich wspiera proces wyliczania wartości szkody.
Jak przebiega proces:
- Otrzymujemy dane zgłoszenia od Towarzystwa Ubezpieczeniowego.
- Wysyłamy sms/e-mail do poszkodowanego.
- Na uproszczonym panelu poszkodowany wpisuje uszkodzenia, załącza zdjęcia i dokumenty.
- Otrzymuje odpowiedź o wysokości wyliczonego odszkodowania.
- Podejmuje decyzję i przekazuje dane do przelewu.
- Wszystkie dane i załączniki zostają przekazane automatycznie do systemów wewnętrznych Towarzystw Ubezpieczeniowych.
- Towarzystwo Ubezpieczeniowe przeprowadza ewentualnie dodatkową likwidację merytoryczną.
System umożliwia dostosowanie kroków w zależności od poziomu skomplikowania szkody, czy innych wytycznych otrzymanych z Towarzystwa Ubezpieczeń. Wykorzystując uproszczony panel likwidacji szkód, usprawnia to proces również dla samych pracowników.