Serwis Mobilny (SM) stworzyliśmy, aby usprawnić pracę serwisantów realizujących usługi naprawcze w sprzęcie RTV/AGD/IT.
Dzięki aplikacji, serwisant może odbierać nowe zlecenia do realizacji, bezpośrednio z ekranu swojego telefonu. Funkcjonalność aplikacji pozwala na nawiązanie kontaktu z Klientem oraz uzupełnienie daty planowanej wizyty w zaledwie kilka minut. Dużą zaletą aplikacji jest możliwość złożenia elektronicznego podpisu przez Klienta.
SM posiada praktyczne funkcje i rozwiązania technologiczne:
- możliwość planowania oględzin
- możliwość złożenia elektronicznego podpisu przez Klienta
- możliwość zamieszczania komentarzy oraz notatek przez Technika
- możliwość zamieszczania uwag zgłaszanych przez Klienta
- możliwość zamieszczenia powodu rezygnacji z oględzin
- geolokalizacja miejsca szkody
- informacja o błędnym numerze telefonu oraz błędnej lokalizacji
- dostęp do druków szkody
Aplikacja do działania wymaga jedynie dostępu do internetu oraz przeglądarki internetowej np. Chrome lub Firefox – dzięki temu użytkownik nie musi instalować na swoim telefonie aplikacji zewnętrznej. Wszystkie zaprojektowane ekrany aplikacji są w pełni responsywne, dzięki czemu prezentowana treść jest zawsze czytelna – niezależnie od tego na jakim sprzęcie uruchomimy aplikację.