Serwisy AGD/RTV/IT

Poszukujemy serwisów do współpracy w zakresie opinii eksperckich/napraw sprzętu elektronicznego.

Serwisy AGD/RTV/IT

Oferujemy

Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą dotycząca współpracy w ramach wykonywania diagnoz, opinii eksperckich, napraw szeroko rozumianego sprzętu AGD/RTV/IT.

 

MENTAX SA to 14-letnie doświadczenie na rynku likwidacji szkód na rzecz Towarzystw Ubezpieczeniowych. Świadczymy kompleksowe usługi w tym zakresie m.in. dla PZU, Generali, TUW, LINK 4, Compensa, Warta, Ergo Hestia, Grupa VIG. Obecnie współpracujemy z ponad 250 serwisami w całej Polsce. W zakresie usługi, którą za naszym pośrednictwem świadczą Serwisy wchodzi :

  • naprawa sprzętu ubezpieczonego w ramach polis osób fizycznych z podejrzeniem uszkodzenia wskutek przepięcia, weryfikacja przyczyny i zakresu uszkodzeń wraz z kalkulacją kosztów naprawy
  • realizacja zleceń w ramach usługi assistance, w której dla Klienta przysługuje limit na realizację naprawy.

Naprawy realizowane przez serwisy są bezgotówkową formą dla Klienta, rozliczenie następuje w ramach polisy (stąd konieczność podpisu Klienta na oświadczeniu). Wyjątek stanowi usługa assistance, w której Klient decyduje się na dopłatę do naprawy powyżej swojego limitu.

 

KOSZTY:

  • ekspertyza – standardowa stawka – 65 zl brutto (możliwość negocjacji)
  • możliwość zwiększenia kwoty przy wykonaniu ekspertyzy złożonej
  • w przypadku naprawy kwota ekspertyzy nie jest wliczona w usługę
  • transport, ustalona stawka zryczałtowana bezpośrednio z serwisem lub kilometrówka   1 zł brutto/1 km
  • naprawa, koszt robocizny i materiału ustalany jest wedle cennika danego serwisu, przy czym marża serwisu na materiał max do 10%

 

PROCEDURA

  1. Przyjęcie usługi od MENTAX (zlecenie zawiera dane klienta, dane sprzętu, opis uszkodzeń, wykluczenia) Zlecenie dostępne na platformie systemowej – konto dedykowane dla danego serwisu; dodatkowo w formie e-mail, sms, aplikacji mobilnej (dostępnej już od listopada).
  2. Niezwłoczny kontakt z klientem (24h) celem omówienia szczegółów usterki oraz terminu i sposobu odbioru/przekazania sprzętu
  3. Wydruk zlecenia naprawy z systemu, który należy przedstawić Klientowi do podpisu( możliwość uzyskania podpisu elektronicznego poprzez aplikacje mobilną. Oświadczenie potwierdza zgodę Klienta na scedowanie kwoty odszkodowania na rzecz serwisu dokonującego naprawy.
  4. Odbiór osobisty mienia lub za pomocą firmy kurierskiej za zgodą klienta.
  5. Sporządzenie w systemie MENTAX ekspertyzy -należy ją wykonać do 72h od daty wizyty u Klienta.

 

Ekspertyza zawiera:

  • przyczynę usterki
  • zakres uszkodzeń
  • koszt transportu, diagnostyki, robocizny, materiału (części)
  • przybliżoną datę realizacji naprawy
  • okres gwarancyjny (min. 3 miesiące)
  • zdjęcia przedmiotów (ogólne + tabliczka znamionowa)
  • podpisane oświadczenie przez Klienta

po systemowej akceptacji przedstawionych kosztów naprawy serwis kontaktuje się z Klientem potwierdzając możliwość naprawy w ramach ubezpieczenia wraz z szacowanym czasem jej realizacji – szkody przepięciowe

 

ROZLICZANIE/FAKTUROWANIE

Rozliczenie miesięczne z MENTAX SA – zbiorcza FV do zleceń realizowanych w poprzedzającym miesiącu, serwis otrzymuje zestawienie do akceptacji na podstawie którego wystawia FV. Dla wybranych Towarzystw Ubezpieczeniowych konieczność generowania FV bezpośrednio do danej szkody.

 

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, skontaktuj się z nami wypełniając formularz poniżej!

Zainteresowany?

Napisz do nas

Dane kontaktowe (właściciel serwisu)





Załącznik (np. uprawnienia, cennik, obszar działania)

plik .pdf, .doc, .docx .odt lub .zip max 4MB

* - pola wymagane

Mentax na Facebook'u