OFERUJEMY
- możliwość pracy zdalnej
- współpraca na podstawie umowy o dzieło lub B2B
- jasne zasady wynagrodzenia
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- pełna organizacja procesu obsługi likwidacji szkód majątkowych
- gromadzenie i analiza informacji o szkodzie
- pozyskanie dokumentów niezbędnych do likwidacji szkody
- ustalenie zakresu odpowiedzialności
- ocena zasadności roszczeń odszkodowawczych
- opracowywanie pism w toku likwidacji szkody
- prowadzenie bieżącej korespondencji oraz kontakt telefoniczny z Klientami
- przygotowanie stanowiska w sprawie
- rozpatrywanie odwołań, skarg i interwencji zgłaszanych przez Klientów
OCZEKUJEMY:
- min. 2 lata doświadczenia w merytorycznej likwidacji szkód majątkowych (z różnych ryzyk)
- umiejętności analizy i interpretacji wycen wykonanych w programach eksperckich
- doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta
- terminowości i odpowiedzialności w działaniu
- samodzielności w działaniu
- umiejętności podejmowania decyzji
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, skontaktuj się z nami wypełniając formularz poniżej!