Pilotażowy projekt pomocy klientom indywidualnym

Ruszyliśmy z kolejnym programem pilotażowym, tym razem pomoc indywidualnym Klientom przy awariach zmywarek.

W połowie marca tego roku została uruchomiona usługa mająca na celu pomoc w naprawie uszkodzonego sprzętu z zakresu AGD – pralki. Chcąc zweryfikować potrzeby Klienta indywidualnego, który potrzebuje pomocy specjalisty, a nie posiada żadnego z pakietów pomocy bezgotówkowej w ramach ubezpieczenia, postanowiliśmy stworzyć dany projekt.

 

Zarówno pralka jak i zmywarka to jedne z najbardziej popularnych sprzętów w gospodarstwie domowym. Niezbędne są naprawy doraźne jak i takie, które wiążą się z koniecznością wymiany danego podzespołu.

 

Aktualnie zajmujemy się naprawą sprzętu AGD na terenie całego województwa dolnośląskiego, śląskiego i małopolskiego. Dodatkowo oferujemy pomoc w wybranych miastach Polski, takich jak Warszawa, Poznań, Bydgoszcz, Opole, Kielce, Olsztyn, Lublin czy Rzeszów.

 

W jaki sposób znaleźć profesjonalnego specjalistę ?

Proces zaczynamy od skontaktowania się z naszą firmą za pośrednictwem formularza lub telefonicznie pod jednym z naszych wskazanych numerów kontaktowych dedykowanych dla danego obszaru.

 

Znaleźć można nas po wpisaniu w przeglądarkę prostych fraz typu „naprawa zmywarek Warszawa Mentax”.

 

Wchodzimy w naszą stronę, wyświetli się formularz:  https://mentax.pl/uslugi-indywidualne/popsuta-zmywarka-warszawa/, który należy wypełnić i przesłać do nas 🙂

 

Po skontaktowaniu się z nami i przekazaniu podstawowych informacji w formularzu, takich jak: rodzaj, marka i model  sprzętu, co jest w nim uszkodzone, adres na jaki ma przyjechać serwis – kierujemy zlecenie do najbliższego serwisu, który będzie w stanie zrealizować dla Was naprawę. Dodatkowo maksymalnie pół godziny od zgłoszenia klient otrzymuje sms-a z nazwą serwisu oraz numerem kontaktowym do niego.

 

Serwis w pierwszej kolejności zapoznaje się ze zgłoszeniem, które zostało utworzone na podstawie informacji przedstawionych w formularzu bądź podczas rozmowy telefonicznej. Następnie kontaktuje się z Wami aby ustalić dogodną dla Was datę wizyty technika. Po dokonanej diagnostyce serwis przedstawia koszty naprawy i w zależności od Waszej decyzji, sprzęt zostanie naprawiony bądź nie.

 

Tak pokrótce wygląda cały proces od zgłoszenia do naprawy, nie jest on skomplikowany czy długi, przez co w ciągu nawet paru chwil może do Was zadzwonić serwis i podać prognozowany koszt naprawy.


Opublikowano:

Mentax na Facebook'u