Likwidacja szkód w sprzęcie RTV/AGD/IT

Oferujemy usługę bezpośredniej likwidacji szkód w sprzęcie elektronicznym, która w najwyższym stopniu zgodna jest z zapotrzebowaniem firmy ubezpieczeniowej.

O usłudze

Usługa świadczona przez Mentax nieprzerwanie od 2015 r. jest odpowiedzią na zapotrzebowanie Towarzystw Ubezpieczeniowych. Obecnie dysponujemy bazą ponad 250 profesjonalnych serwisów diagnozujących uszkodzenia sprzętu. Podczas obsługi każdorazowo weryfikowana jest przyczyna szkody oraz zakres uszkodzeń, wykonywana jest również kalkulacja kosztów naprawy oraz wycena przedmiotu szkody. W ciągu 3 lat obsłużyliśmy ponad 21 tysięcy szkód.

Gwarantujemy profesjonalizm, wiarygodność, kompetentność.

 

OPIS PROCESU

Po otrzymaniu przez Mentax zlecenia następuję kontakt z poszkodowanym w celu skierowania prawidłowego serwisu. Przy przekazywaniu sprzętu do serwisu Poszkodowany podpisuje cesję (podobnie jak w szkodach AC względem warsztatu). Kolejnym krokiem jest określenie:

  • przyczyny szkody
  • zakresu uszkodzeń
  • naprawa lub utylizacja (działanie antyfraudowe w przypadku szkód całkowitych)
  • dostarczenie poszkodowanemu naprawianego sprzętu
  • dostarczenie do TU Raportu końcowego, który zawiera:
    • wycenę przedmiotu nowego
    • wycenę naprawy (robocizna, materiał, koszt transportu)
    • analizę ekonomiczności naprawy
    • opinię serwisu

 

Procesowanie szkód wraz z MENTAX pozwala na:

  • zmniejszenie ilości szkód całkowitych do 20%
  • obniżenie średniej wartości szkody o 40%
  • stwierdzenie braku ochrony ubezpieczeniowej w 15% szkód
  • przy szkodach OC komunikacyjnego zwiększenie do 95% szkód zakończonych naprawą
  • skrócenie średniego czasu likwidacji w sprzęcie elektronicznym do 20%

 

W ramach obsługi procesu:

  • realizujemy kontakt z klientem informując o procesie likwidacji szkody – 24h od otrzymania
  • przygotowujemy ekspertyzę pod kątem przyczyny powstania szkody.
    W przypadku wykluczenia odpowiedzialności TU serwis uzasadnia swoje stanowisko.
  • analizujemy opłacalność naprawy
  • w przypadku braku zgody poszkodowanego na naprawę prezentujemy wartość naprawy jako należne odszkodowanie
  • realizujemy usługę naprawy w ramach różnych typów produktów ubezpieczeniowych

 

Współpracując  z nami otrzymujesz:

  • raport końcowy (PDF) łącznie z dokumentacją zebraną w procesie obsługi zlecenia
  • diagnozę dotyczącą przyczyny, zakresu i sposobu usunięcia szkody
  • wyliczenie wartości sprzętu, kosztów naprawy oraz jej opłacalności
  • specyfikację kosztów: naprawy, ekspertyzy i dojazdu/transportu przedmiotu szkody
  • wsparcie w zakresie wykrycia próby wyłudzenia
  • obniżenie kosztów poprzez ustalenie adekwatnej do poniesionej straty kwoty odszkodowania
  • podniesienie satysfakcji klienta poprzez kompleksową likwidację szkody
  • poszkodowany otrzymuje trzymiesięczną gwarancję na przeprowadzoną naprawę
  • możliwość bezpośredniego śledzenia statusu szkody w systemie MENTAX (bieżący przepływ informacji)
  • swojego opiekuna biznesowego
  • dowolną możliwość raportowania szkód

 

SLA

  • pierwszy kontakt z poszkodowanym do 24h po otrzymaniu zlecenia (w dni robocze w godzinach 8-16)
  • odebranie sprzętu do 72h od otrzymania zlecenia w dni robocze (termin może ulec wydłużeniu w zależności od woli Poszkodowanego).
  • opinia Serwisu w zakresie przyczyny szkody, sposobie i koszcie naprawy 72h od daty przekazania sprzętu do serwisu
  • naprawa sprzętu do 48h od otrzymania wszystkich wymaganych części zamiennych.
  • średni czas naprawy – 15 dni (liczony łącznie z czasem oczekiwania na zamówione podzespołów)
Zainteresowany?

Napisz do nas





* - pola wymagane

Mentax na Facebook'u