W Koszalinie, gdzie mieści się główna siedziba Biura Likwidacji Szkód znajduje się Zespół Call Center, obsługujący ścieżkę likwidacji uproszczonej.
Zarządzamy stałym zespołem w pełni przeszkolonych i wyspecjalizowanych w tej dziedzinie likwidatorów, liczącym 25 osób, którzy są w stanie telefonicznie zlikwidować do 500 szkód dziennie z zachowaniem najwyższych standardów.
Jesteśmy najlepszym podwykonawcą w zakresie uproszczonej likwidacji szkód:
- posiadamy własne call center i dedykowanych konsultantów
- sprawna telefoniczna obsługa zlecenia w ciągu 24h od jego otrzymania
- nagrywane i archiwizowane rozmowy, które trzymamy przez 5 lat
- wyjątkowo szybkie rozpatrzenie wniosku o odszkodowanie
- likwidacja zwiększonej ilości szkód w krótkim czasie
- oszczędność czasu poprzez skrócenie procedur
- znaczne obniżenie kosztów związanych z obsługą klienta
- wsparcie w krytycznych momentach wystąpienia szkód masowych
- sms do klienta z informacja o obsłudze jego szkody
- podpięty bezpośrednio do systemu ubezpieczyciela szablonu decyzji, kosztorys oraz notatki z rozmowy z klientem